آیسان آیسان ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

من و گلهایم

پدر معنای بودن تمام هستی من

1391/8/29 19:52
نویسنده : mami
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

پدر همون کسی هست 

که لرزش دستش چیزی از چای توی استکان باقی نگذاشته 

ولی بهت میگه به من تکیه کن 

و تو انگار 

کوه رو پشتت داری 

با چه شوقی مرا به خانه ات می آوری پدرم 

و با چه احساسی در گوشم اذان میگوئی

 من در این لحظه، بیشترین آرامش را در دستان پر مهر و صدای گرم تو احساس کردم 

 به تو افتخار میکنم و با غرور تو را پدرم میخوانم 

و تنها چیزی که دارم لبخندم را به تو هدیه میدهم 

باشد که روزی باعث سرافرازیت بشوم پدرم  آمــــــــــــــــــــــــــین

تقدیم به پدر مهربون  بابا امــــــــیر گل 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فندق جون
27 آبان 91 21:18
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
با قلمی به رنگ سبز

با دلی به رنگ آبی

مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم

"تو" که بهترینی

"تو" که خاص ترینی

"تو" امانی

"تو" امینی

همه گل های شقایق هستند اما

"تو" همانی

"تو" همینی

"تو" فرشته ی زمینی







آپم
بیا پیشم دوست عزیز

مرسییییییییییییی

مامی
27 آبان 91 21:54
بسیاااااااااااار عالی
Nazanin
27 آبان 91 21:56
اين پستت رو خيلي دوست داشتم
زيبا و عشقولانه نوشتي
قربون آيسان جيگر برم با خنده خوشگلش


مرسی عزییییییییییییییییییییییزم
بوس واسه هانیه و فاطمه کوچمولو
مینا مامی لیانا
28 آبان 91 13:11
آمین به دعای آخر......
چقدر زیبا بود من رو به یاد پدرم انداخت....
خدا همه پدران دنیا و سلامت نگه دار....

ممنون عزیزم
ایشالله بچه هامون بتونن تمام رویاهامونو بر اورده کنن
مامی ندا
29 آبان 91 7:01
سلام
خیلی زیبا بودددددددددددددد
ایشالا سایه ی بابا امیر از سره بچه ها و خانواده کم نشهههههههههه
میبوسمت عزیزم
قربون خنده ی عروسم بشم من

سلام عزیزم
مرسی ایشالله سایه پدر بچه های شما هم یه عمر بالای سر دوماد گلم و داداشش و مامان مهربون باشه
قول میدم دخترم بازم خوشگل تر بشه خخخخخخخخخخ
شیما
12 آذر 91 12:10
دختر نازی داری با چشمای مشکی و خوشکلش.ماشالا

مرسی عزیییییییییزم