آیسان آیسان ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

من و گلهایم

آیسان عزیزم عمرم نفسم همدمم تولدت مبارکککککککک

1393/5/10 23:28
نویسنده : mami
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز هرکاری کردم نتونستم برات پست بزارم فک کنم وبلاگت با مامان لج کرده بود دلخوردیروز تولدت دوسالگیت بود عشقمممممممممممممحبتخیلی دوست دارم دو ساله که زندگی مامان رو شاد کردی نفسم بوسدوست دارم با همه شیطنتهات عاشقانه دوست دارم راستش میخوام یه چیزی بگم تو داری صاحب یه داداش دیگه میشی اقا نیکان با اینکه براش برنامه ای نداشتیم ولی پریده تو دل مامان و 5 ماه دیگهه دنیا میاد داداشاتو دوست داشته باش منم دوسشون دارم ولی تو برام یه چیز دیگه ای نفسمممممممممممممممم

عکسهای تولدت رو به زودی مزارم فعلا چنتا عکس از مسافرتمون بدون بابای غمگین

دخترم و بابایی تو استخر بالا پشت بومقه قهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

جیران بخشنده
12 مرداد 93 17:01
آیسان جون قشنگ من عشق من عزیز من تولدت مباااارک انشالله 120 ساله بشی گله من خاله عزیییزم واقعا خوشحال شدن اومدن نی نی جدید و بهتون تبریک میگم مرسی خاله جیران مهربووووووووووووووون همیشه به ما سر میزنی
خاله شادونه مامان آرشیدا
22 مرداد 93 14:59
الهی 120 ساله بشی خاله جون می بینم که واسه خودت خانمی شدی. ایشالله بزودی داداش گلت هم به جمع خانواده اضافه می شه و محفلتون شادتر می شه مرسی خاله مهربووووووووون
لیلا
20 آبان 93 22:00
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ هنری من سری بزنی
سوین
29 دی 93 18:56
سلام عزیزم چه جای قشنگیه می تونم بپرسم کجاست ؟؟
[̲̲̅̅ﺂ̲̲̅̅ی̲̲̅̅س̲̲̅̅ا̲̲̅̅טּ̲̲̲̲̅̅̅̅]
9 اسفند 93 21:20
سلامـ مامی جون خخ . . . . . . . . . اسمــِ منمـِ آیسانـ خخ منتظرمـِ به وبــِ منمـِ سر بزنِ